۱۳۸۹ بهمن ۲۰, چهارشنبه

نیروهای امنیتی از دیدار جمعی از دانشجویان با مهدی کروبی جلوگیری کردند

نیروهای امنیتی از دیدار جمعی از دانشجویان با مهدی کروبی جلوگیری کردندچهارشنبه, ۲۰ بهمن, ۱۳۸۹
چکیده : جمعی از دانشجویان و جوانان که برای دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی به منزل وی مراجعه کرده بودند، با ممانعت ماموران امنیتی و بازجویی خیابانی آنها روبه‌رو شدند.


جمعی از دانشجویان و جوانان که برای دیدار با حجت الاسلام والمسلمین مهدی کروبی به منزل وی مراجعه کرده بودند، با ممانعت ماموران امنیتی و بازجویی خیابانی آنها روبه‌رو شدند.
به گزارش تحول سبز، ظهر روز نوزدهم بهمن ماه، جمعی از دانشجویان و جوانان از شهرهای مختلف جهت دیدار با مهدی کروبی به منزل وی مراجعت کردند که مامورین امنیتی ضمن ممانعت از ورود این افراد به داخل منزل مهدی کروبی شروع به بازجویی خیابانی از آنان نموده و عنوان کردند هیچ کس جز اقوام درجه یک حق ورود و خروج به ساختمان منزل وی و گفتگو با اعضای خانواده کروبی را ندارند.
یکی از شاهدین عینی در این باره به تحول سبز گفت: یک خودرو زانتیا تک سرنشین دقیقا کنار منزل مهدی کروبی توقف کرده بود. راننده خودروی مذکور با بوق ممتد توجه ما را به حضور خود جلب کرد، از خودرو پیاده شد و شروع به بازجویی کرد. او به ما گفت حق ورود به ساختمان منزل کروبی را نداریم و به صورت صوری مشغول به یادداشت مشخصات ما شد و گفت این خانواده حق رفت وآمد با هیچ کس را ندارند!
یکی دیگر از فعالان دانشجویی نیز گفت: بسیاری از دوستان ما از شهرستان های دورو نزدیک جهت دیداربا شیخ و شنیدن خاطرات تلخ و شیرین مبارزاتی وی در طول دوران رژیم طاغوت خود را به پایتخت و دم منزل وی رسانده بودند و مامورین امنیتی در حالی مانع ملاقات این جوانان مشتاق که در روزهای بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران بسر می بریم.
این فعال دانشجویی ادامه داد::این آقایان در هر تریبون ها مدعی اند جنبش مردمی که به قول آنان فتنه سبز می نامندش از بیخ و بن ریشه کن شده است؟! حال اینکه کسانی که در این انقلاب همرزم و همراه دیروزشان بوده اند امروز با زور و بی اخلاقی از طبیعی ترین حق مسلم شان محروم می کنند. هرچند ما موفق به انجام این دیدار نشدیم ولی امروز درس بزرگی برای ما محقق شد که صاحبان قدرت فانی در هیچ مقطعی از زمان از تاریخ پند نمی گیرند!

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر