۱۳۸۹ بهمن ۱۵, جمعه

احضار خانواده مجید دری به اداره‌ی اطلاعات

هفته گذشته و طی تماسی تلفنی، پدر مجید دری، به اداره اطلاعات کرج احضار شد و در خصوص اطلاع رسانی خانواده این دانشجوی زندانی در تبعید، مورد تهدید قرار گرفت.
مجید دری، دانشجوی زندانی و محروم از تحصیل وی را مجبور به امضای تعهدنامه مبنی بر عدم اطلاع رسانی در خصوص وضعیت فرزندشان کردند.
مسئولان اداره اطلاعات کرج ضمن تهدید و توهین به پدر
بنا به گزارش جرس، ماموران اداره اطلاعات کرج، در حضور آقای دری، بصورت تلفنی همسر ایشان (مادر مجید) را احضار کرده و ضمن دیکته کردن متن تعهدنامه ابراز داشتند در صورت اطلاع رسانی پیرامون وضعیت مجید دری، ایشان را به زندان اهواز تبعید خواهند نمود و همین امر موجب عدم اطلاع رسانی خانواده آقای دری در این خصوص بوده است .
شایان ذکر است مجید دری، دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه علامه در شرایط بسیار سختی دوران  تبعید خود را می گذراند و تنها روزی چند دقیقه حق مکالمه با خانواده خود را دارد . خانوده مجید دری بارها از طرق قانونی پیگیر وضعیت پرونده فرزندشان بوده اند اما مسئولان قوه قضائیه ضمن اذعان به عدم استقلال قضائی ، حتی از دریافت متن تظلم خواهی ایشان به خود قوه قضائیه امتناع نموده‌اند.
مجید دری، دانشجوی محروم از تحصیل، در تاریخ ۱۸ تیر ماه سال گذشته بازداشت و به زندان اوین منتقل شد. وی در تاریخ ۲۷ دی ماه به ۱۱ سال حبس تعزیری محکوم شده که ۵ سال از این مدت را باید در شهر «ایذه» به عنوان تبعید تحمل کیفر نماید. ۱۰ سال از این محکومیت به اتهام «ارتباط با سازمان مجاهدین» است.
مجید دری بارها و بارها از اقدام ناجوانمردانه قاضی پیر عباس در جلسه دادگاه و عدم اجازه دفاع از اتهام محاربه و صدور حکم بر مبنای همین اتهام در جلسه آخر گفته است و تاکنون تلاش خانوده دری، مبنی بر پیگیری قضایی این اقدام قضات دادگاه های انقلاب بی نتیجه بوده است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر