۱۳۸۹ اسفند ۵, پنجشنبه

مجروج شدن يك دختر با ضربه باتوم از ناحيه سر دراعتراضات دیروز دانشگاه شيراز

كانون حمايت ازخانواده هاي جان باختگان و بازداشتي ها : در تجمع دیروز ، چهارشنبه حوالي ظهر دانشجويان آزاده دانشگاه سراسري شيراز شعارهايي در  حمايت و پس گرفتن خون شهيد حامد داده اند شعارهايي از قبيل دانشجوي با غيرت  حمايت و  مرگ بر ديكتاتور داده شده است.

 بدنبال تجمع اعتراضي دانشجويان در دانشگاه شيراز، امروز عصر تجمعات  دانشجویی به اطراف خوابگاه شیراز كشيده شد و در چهار راه ملاصدرا ، نمازی ،  سینما سعدی ترافیک شدید ايجاد شد. و اين تجمع توسط نيروهاي امنيتي به خشونت  کشیده شد ، یک دختر دانشجو با ضربه باتوم از ناحیه سر دچار جراحت شد که به  بیمارستان نمازی انتقال داده شد  صد ها تن از دانشجويان که از ساعت 12 در پرديس دانشگاه شيراز با شعار هايي
 عليه قاتلين حامد نور محمدي رياست دانشگاه  و   ديکتاتور و نيز خواندن سرود
 يار دبستاني اعتراض خود را آغاز كرده بودند. يک ساعت بعد  با حمله نيروهاي  حراست دانشگاه و افرادي ناشناس در لباس متحد الشکل نگهبانان (کت و شلوار بي  نشان طوسي که به تازگي ودر کمال تعجب به عنوان لباس نگهبانان انتخاب شده
 است) روبرو شدند. طي اين برخورد خشن ده ها تن از دانشجويان توسط حراستي ها  و افراد همراهشان بازداشت شدند که تعداد زيادي از آنان ساعاتي بعد با دادن  تعهد و پس از تهديد و ارعاب بسيار  آزاد شدند.
 مآموران موتورسوار انتظامي ، نظامي و ضد شورش در شهر شيراز از رأس ساعت 4  بعد از ظهر ، در محدوده ي ارم تا ملاصدرا  مانوري در جهت قدرت نمايي و  جلوگيري از ايجاد هرگونه تجمع احتمالي برگزار کردند. خيابان هاي ملاصدرا و  ارم علي رغم جو امنيتي شاهد برگزاري تجمعات پراکنده و به اصطلاح ضربتي مي  باشند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر