۱۳۸۹ بهمن ۲۸, پنجشنبه

اعلام اسامی سه تن دیگر از دانشجویان بازداشتی در جریان تشییع جنازه صانع ژاله

خبرگزاری هرانا - در پی به خشونت کشیده شدن تشییع جنازهٔ صانع ژاله، دانشجوی کردی که در پی تجمعات ۲۵ بهمن ماه به وسیلهٔ شلیک گلولهٔ مستقیم از سوی ماموران امنیتی کشته شده بود، دستکم شانزده تن از دانشجویان بازداشت شدند.

هم چنین دانشجویان دانشگاه هنر تهران که برای به خاک سپردن پیکر صانع ژاله، در دانشگاه هنر تهران گرد هم آمده بودند توسط نیروهای لباس شخصی در دانشگاه محصور شده و سپس به وسیله باتوم و شوک الکتریکی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

وبسایت "دانشجو نیوز" که پیش‌تر برخی از اسامی دانشجویان بازداشتی را منتشر کرده بود، در لیست تکمیل‌تر و شانزده نفره‌ای که به تازگی منتشر نموده، سه دانشجوی بازداشتی دیگر را نیز معرفی کرده است.

حمید حسینی(دانشجوی دانشگاه هنر)، فتانه رهقی(دانشجوی دانشگاه هنر) و سپهر صاحبان(دانشجوی دانشگاه خواجه نصیر) اسامی سه دانشجوی فوق الذکر می‌باشد.

پیش‌تر نیز خبر بازداشت حسن فتحی‌زاده، وحید نصرتی، عباس صالحی، عبدالله رنجبر، فتانه رهقی، فراز سرابی، عنایت صحرایی، علی صدیقی، مهرداد میرزایی، محمد طیب طاهری، فراز فشارکی، امیر بی‌نظیر (دانشجویان دانشگاه هنر) و کوروش خان محمدی (دانشجوی دانشگاه تهران) منتشر شده بود.

از محل نگهداری دانشجویان بازداشت شده اطلاعی در دست نیست.

دانشجو نیوز هم چنین به نقل از شاهدان عینی تاکید می کند که "تعداد دانشجویان بازداشت شده توسط نیروهای امنیتی بیش از افراد ذکر شده در این لیست است."

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر