۱۳۸۹ بهمن ۲۶, سه‌شنبه

بازداشت دو تن از فعالین دانشجوئی در بابل


منابع مطلع و موثق به کمپین بین المللی حقوق بشر در ایران گفتند که محسن برزگر و حسین ضامن ضرابی دو تن از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه نوشیروانی بابل امروز همزمان با تجمع مردم در بسیاری از شهرهای کشور بازداشت شدند.
 به گفته منبع محلی یاد شده محسن برزگر و حسین ضامن ضرابی پس از خروج از دانشگاه توسط نیروهای امنیتی بازداشت شدند و به مکان نامعلومی منتقل شدند. تاکنون گزارشی از علت بازداشت و اتهام این دو فعال دانشجوئی در دست نمی باشد.
محسن برزگر از اعضای دفتر تحکیم وحدت، بعد از حوادث انتخابات ریاست جمهوری برای چهارمین بار متوالی بازداشت شده است. برزگر که در حوادث پس از انتخابات دستگیر شده بود به ۱۰ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود. این فعال دفتر تحکیم وحدت برای آخرین بار به همراه چند تن از اعضای دفتر تحکیم وحدت در آبان ماه سال جاری توسط وزارت اطلاعات دستگیر و راهی زندان اوین شد. گفتنی است برزگر در حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ بیش از ۶ ماه را در زندان سپری کرد. حسین ضامن ضرابی عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه و مسئول کانون شعر و ادب دانشگاه که چندی پیش توسط کمیته انضباطی دانشگاه به یک ترم تعلیق با احتساب سنوات محکوم شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر