۱۳۹۰ آبان ۵, پنجشنبه

اعتراض دانشجویان علم و صنعت در سلف خوابگاه پسران با خودداری از صرف غذا

آخرین گزارش ها از دانشگاه علم و صنعت حاکی از آن است که امروز پنج شنبه ۵ آبان ۹۰ دانشجویان خوابگاه داخل پسران علم و صنعت به علت تغییر بدون برنامه غذا با ریختن غذاهای خود در صحن سلف اقدام به اعتراض کرده اند
به گزارش دانشجونیوز، در ادامه ناآرامی های اخیر دانشگاه علم و صنعت تهران، بسیاری از دانشجویان ساکن خوابگاه پسرانه این دانشگاه با خودداری از خوردن غذا و چیدن غذاها در صحن سلف، بار دیگر اعتراض خویش را به مساله «تغییر بدون برنامه غذا» نشان داده اند.
بر اساس این گزارش، چندین تن از ماموران حراستی نیز با دخالت در این اعتراض صنفی دانشجویان موجب تنش بین دانشجویان شده و با فیلم برداری مخفیانه از جمع دانشجویان به ایجاد رعب و ووحشت در بین آنان پرداخته اند.
در ادامه هنگامی که یکی از دانشجویان مشغول عکس گرفتن از صحنه ریخته شدن غذا ها بود توسط حراست احضار شد که با دخالت و اعلام حمایت دانشجویان حراست دانشگاه مجبور به رها کردن این دانشجو شد.
گفته می شود این اعتراض دانشجویان که با حضور سقراط، رئیس اداره تغذیه دانشگاه ، نیز همراه بود ایشان با یادداشت مشکلات دانشحویان قول داد تا حد امکان به برطرف شدن این مشکلات اقدام کند.
طبق گفته دانشجویان از جمله مشکلات دیگر دانشجویان «حذف نهاد قانونی و دانشجویی شورای صنفی» در دانشگاه علم و صنعت است که پس از حذف کامل آن از سوی مسئولین مشکلات صنفی این دانشجویان در این دانشگاه روز به روز بیشتر وبیشتر میگردد
گفتنی است در این جلسه مقرر شد که روز شنبه شب با حضور دکتر طالبی ،معاون دانشگاه در سلف خوابگاه داخل مشکلات سلف خوابگاه رسیدگی شود.
همچنین هفته های گذشته «حسین صالح زاده»، رییس دانشکده ی عمران دانشگاه علم و صنعت و مسئول بسیج اساتید این دانشگاه، ۱۵ دانشجوی دختر این دانشگاه را بدلیل عدم شرکت در «جلسه حجاب» از ثبت نام در ترم جاری و آینده محروم ساخته بود، که در ادامه جمعی از دانشجویان دانشکده عمران با صدور بیانیه ای اعتراض خود را به روند ناصواب کنونی اعلام کرده بودند.
بر اساس گزارشات پیشین دانشجونیوز، جمعی کثیری از دانشجویان دانشکده عمران دانشگاه علم و صنعت تهران با نگارش و پخش بیانیه ای اعتراضی «صدور احکام انضباطی برای این دانشجویان را غیرقانونی دانسته» و همچنین خواستار «حمایت اساتید مستقل و دلسوز دانشکده عمران» دانشگاه علم و صنعت شده بودند.
فرستنده: مسیح ایلچی زاده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر