۱۳۹۰ اسفند ۲۶, جمعه

پیمان عارف، فعال دانشجویی، باردیگر بازداشت شد

یکی از منابع خبری حقوق بشر گزارش داده که پیمان عارف، فعال دانشجویی، از سوی ماموران امنیتی بازداشت شده است.
به گزارش وبسایت هرانا، پیمان عارف، از فعالان دانشجویی در ایران که پیش از نیز بارها بازداشت شده و به نهادهای امنیتی احضار شده بود، باردیگر با هجوم نیروهای امنیتی به منزل وی بازداشت شده و از سرنوشت وی هیچ خبری در دست نیست.
به گزارش دانشجونیوز، پیمان عارف، فعال دانشجویی و عضو سازمان دانش آموختگان جبهه ملی است که پیش از بارها بازداشت شده است.
پیمان عارف بار دیگر روز یکشنبه ۸ آبان (۳۰ اکتبر) به همراه عسل اسماعیل‌زاده و شرر کنور تبریزی برای مدت کوتاهی بازداشت شد. به گفته منابع خبری این سه نفر روز سه شنبه (۱۰ آبان ماه) برای پیگیری وضعیت‌شان به دادسرای زندان اوین مراجعه کردند که در پی آن پیمان عارف مجددا بازداشت و به زندان اوین منتقل شده بود..
ییمان عارف، روزنامه‌نگار، وبلاگ‌نویس پیشتر به اتهام توهین به «رییس جمهور» از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی پيرعباسی به تحمل دو سال و نيم زندان تعزيری، ۷۴ ضربه شلاق و محروميت مادام‌العمر از هر گونه فعاليت مطبوعاتی و حضور در تشکل‌های سياسی محکوم شده بود.
بر اساس گزارشات پیشین دانشجونیوز، پیش از آزادی این فعال سیاسی حکم ۷۴ ضربه شلاق وی به اجرا درآمد. گفته می شد، همسر پیمان عارف در زمان اجرای حکم حضور داشته است.
منابع آگاه در گفتگو با گزارشگر هرانا اعلام داشتند این فعال دانشجویی با توجه به اینکه پرونده جدیدی در دادسرا نداشته است و درگیر پایان نامه خود بوده فرصت مراجعه به دادسرا را نداشته است.
این منبع آگاه در ادامه افزود از علت و یا اتهام بازداشت وی اطلاعی در دست نیست.


فرستنده: مسیح ایلچی زاده

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر