۱۳۹۰ دی ۱۷, شنبه

بخش نامه جدید دانشگاه علوم و فنون بابل: ممنوعیت عضویت دانشجویان در فیس بوک

مسئولین دانشگاه علوم و فنون بابل در اطلاعیه ای خطاب به دانشجویان اعلام نموده اند که عضویت آنان در شبکه اجتماعی فیس بوک ممنوع بوده و با دانشجویان متخلف برخورد خواهد شد.
به گزارش دانشجونیوز، طی روزهای اخیر روابط عمومی دانشگاه علوم و فنون بابل طی اطلاعیه ای از دانشجویان خواسته است که که تا ١۵ دی ماه سال جاری ضمن لغو عضویت در سایت فیس بوک، هر گونه آثار به جا مانده خود را در این سایت امحاء نمایند، در غیر این صورت با آنان برخورد خواهد شد.
متن اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه علوم و فنون بابل بدین شرح است:
اطلاعیه فوری
بدین وسیله به اطلاع دانشگاهیان محترم می رساند:
از آنجایی که برخی افراد، نا آگاهانه در فضاهای سایبری غیر قانونی و دارای ماهیت جاسوسی نظیر فیس بوک عضویت داشته و یا در برخی سایتهای فیلتر شده ورود پیدا می کنند،  لذا افراد مذکور حداکثر تا تاریخ ١۵/١٠/٩٠ فرصت دارن ضمن لغو عضویت هرگونه آثار به جای مانده خود را امحاء نمایند، در غیر این صورت با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.
روابط عمومی دانشگاه
یک منبع دانشجویی به دانشجونیوز گزارش داده  است که در همین رابطه دانشجویان در روزهای اخیر با دکتر شیخ الاسلامی، رئیس دانشگاه، مذاکرات بی نتیجه ای را انجام داده اند. دکتر شیخ الاسلامی دانشجویان را تهدید نموده که "در صورت عدم لغو عضویت در سایت جاسوسی فیس بوک کمیته انضباطی دانشگاه برخورد قاطعانه با خاطیان را خواهد نمود."
گفتنی است فعالین دانشگاه علوم و فنون بابل طی روزهای اخیر در صدد مذاکره با اعضای هیئت امنای دانشگاه می باشند. مرتضی حاجی ( وزیر آموزش و پرورش دولت آقای خاتمی)، مهندس محسن نریمان ( نماینده اصلاح طلب شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی) و دکتر صفاریان (مسئول دفتر سابق مهدی کروبی و دبیرکل جمعیت دفاع از زندانیان سیاسی مسلمان قبل از انقلاب) از اعضای هیئت امنای دانشگاه علوم و فنون می باشند.   

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر