۱۳۹۰ دی ۲۳, جمعه

پیمان عارف، فعال دانشجویی، به دادسرای زندان اوین احضار شد

در حالی که تنها یکماه از آزادی پیمان عارف، فعال دانشجویی، می گذرد وی باید مجددا به دلیل صدور احضاریه جدید به شعبه ۲ بازپرسی دادسرای اوین، خود را به این دادسرا معرفی نماید.


به گزارش دانشجونیوز، پیمان عارف، فعال دانشجویی و عضو سازمان دانش آموختگان جبهه ملی که پیش از بارها بازداشت شده است، باردیگر طی احضاریه جدید زندان اوین، به دادسرای این زندان احضار شده است.
بر اساس این گزارشات، روز گذشته مامور ابلاغ دادسرای اوین (شهید مقدس) با حضور در منزل پیمان عارف احضاریه شعبه 2 بازپرسی این دادسرا را به وی ابلاغ نموده است.
طبق این احضاریه وی می باید ظرف 3 روز خود را به این دادسرا معرفی نماید.
گفته می شود علت احضار "ارائه پاره ای توضیحات" قید گردیده است. پیمان عارف که 17 مهر با اتمام محکومیت از بند 350 آزاد شده بود مجددا در 8 آبان دستگیر شده و با صدور حکم برائت توسط پیرعباسی قاضی شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران در این پرونده در 20 آذر مجددا از زندان آزاد گردید. لذا این عضو شورای دفاع از حق تحصیل یکماه پس از آزادی مجددا احضار گردیده است.
ییمان عارف، روزنامه‌نگار، وبلاگ‌نویس به اتهام توهین به «رییس جمهور» از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی پيرعباسی به تحمل دو سال و نيم زندان تعزيری، ۷۴ ضربه شلاق و محروميت مادام‌العمر از هر گونه فعاليت مطبوعاتی و حضور در تشکل‌های سياسی محکوم شده بود..
بر اساس گزارشات پیشین دانشجونیوز، پیش از آزادی این فعال سیاسی حکم ۷۴ ضربه شلاق وی به اجرا درآمد. گفته می شود، همسر پیمان عارف در زمان اجرای حکم حضور داشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر