۱۳۹۱ مرداد ۲, دوشنبه

دو تن از دانشجویان، علی ملاحاجی و عادل محمد حسینی، به زندان اوین فراخوانده شدند

در روزهای اخیر شماری از فعالین دانشجویی و سیاسی برای اجرای احکام حبس خود به زندان اوین فراخوانده شده اند.




به گزارش دانشجونیوز، «عادل محمد حسینی» و «علی ملاحاجی» دو تن از دانشجویانی هستند که طی روزهای گذشته برای گذراندن محکومیت حبس تعزیری خود را به زندان اوین معرفی کرده اند.

سایت ندای سبز آزادی گزارش داده که «عادل محمد حسینی» فعال دانشجویی اصلاح طلب روز گذشته خود را به زندان اوین معرفی کرده است.

وی در دی ماه سال ٨٩ بازداشت و پس از چندی با صدور قرار وثیقه به طور موقت از زندان آزاد شد.

عادل محمد حسینی در دادگاه بدوی از سوی شعبه ١۵ انقلاب به ریاست قاضی صلواتی به یک سال و چهار ماه حبس تعزیری، یک سال به دلیل اقدام تبلیغی علیه نظام و چهار ماه به دلیل توهین به محمود احمدی نژاد، محکوم شده بود.

این حکم در دادگاه تجدیدنظر به شش ماه حبس تعزیری و یک و نیم میلیون تومان جزای نقدی تبدیل شد.

همچنین سایت کلمه از فراخوانده شدن «علی ملاحاجی»، دانشجوی مهندسی پزشکی دانشگاه قزوین، به زندان اوین برای گذراندن دوران محکومیت یک ساله خبر داده است.

آقای ملاحاجی که در روز دوشنبه ١٤تیرماه خود را به زندان اوین معرفی کرد، در تظاهرات  ٢۵ بهمن ١٣٨٩ در تهران بازداشت شده و ٤۵ روز را در بند امنیتی ٢٤٠ گذرانده بود.

در روزهای اخیر همچنین منصور نقی پور از اعضای مجموعه فعالان حقوق بشر که به ٧ سال زندان محکوم شده، به همراه آبتین جهانیان و اشکان الهیاری که به دلیل شرکت در تجمعات اعتراضی به ترتیب به ٣ سال و ١ سال حبس محکوم شده بودند، برای گذراندن دوران حبس خود به زندان اوین فراخوانده شده اند.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر