۱۳۹۰ آبان ۱۳, جمعه

مرگ یک دانشجو در کوی دانشگاه تهران

خبرگزاری هرانا - دانشجوی جدیدالورود رشته مطالعات و برنامه‌ریزی علوم‌اجتماعی شب گذشته فوت کرد که پس از اعزام به بیمارستان و طبق نظریه اولیه پزشکان، وی به علت سکته فوت کرده است.
به گزارش فارس، میلاد رشید‌زاده دانشجوی رشته مطالعات و برنامه‌ریزی علوم‌اجتماعی در مقطع کارشناسی که در کوی دانشگاه تهران سکونت داشت، روز گذشته فوت کرد.
مأموران انتظامات کوی دانشگاه تهران ساعت ۱۹ روز پنجشنبه ۱۲ آبان از وخامت حال این دانشجو در ساختمان شماره ۳ کوی دانشگاه تهران اطلاع کسب کردند و این دانشجو پس از اعزام به بیمارستان شریعتی فوت کرد.
امیر قاسمی معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با فارس، گفت: نظریه اولیه پزشکان بیمارستان شریعتی این بوده که این دانشجو به علت سکته فوت کرده است.
قاسمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر جسد این دانشجو برای تحقیقات تکمیلی به پزشکی قانونی ارسال شده و نظریه نهایی در خصوص علت فوت این دانشجو را پزشکی قانونی اعلام خواهد کرد.
میلاد رشیدزاده دانشجوی ورودی ۹۱-۹۰، اهل ایلام و ۲۰ تا ۴۵ درصد کم‌بینا بوده است.
پیگیری فارس، مبنی بر اطلاعات جدید از طریق داریوش اسماعیلی مدیرکل کوی دانشگاه تهران به نتیجه‌ای نرسید و وی در یک تماس تلفنی بدون اعلام هیچ جزئیاتی تلفن را قطع کرد.
برخی دانشجویان ساکن در کوی دانشگاه در تحقیقات پلیس اعلام داشته‌اند که روز گذشته میلاد رشید‌زاده محلولی به رنگ چای را به آنان نشان داده و اعلام داشته هرکس این محلول را بنوشد می‌میرد و بنده هم از آن استفاده خواهم کرد.
براساس این گزارش، محلول فوق از سوی ماموران نیروی انتظامی کشف شده و برای بررسی به آزمایشگاه تشخیص هویت ارسال شده است.
چنین اظهاراتی هنوز از سوی منابع موثق و رسمی تایید نشده است.
در حال حاضر خانواده این دانشجو جسد را رویت کرده و تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر