۱۳۹۱ مهر ۱۷, دوشنبه

محرومیت مجدد از تحصیل روح الله بیات فعال دانشجویی

خبرگزاری هرانا - روح الله بیات فعال دانشجویی دانشگاه زنجان علیرغم قبولی در آزمون کار‌شناسی ارشد برای دومین سال پیاپی از ادامه تحصیل محروم گشت.
 

بنا به اطلاع گزارشگران هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، این دانشجوی زنجانی وقتی برای آگاهی از نتیجه آزمون کار‌شناسی ارشد خویش به سایت سنجش مراجعه می‌کند، به جای نمرات و رتبه آزمون عبارت «داوطلب گرامی به علت نقص پرونده در صورت تمایل از روز سه شنبه مورخ ۹ خرداد ۹۱ به سازمان سنجش آموزش کشور واقع در میدان هفت تیر- خیابان کریم خان زند – پلاک ۲۰۴ – طبقه دوم مراجعه نمایید.» را مشاهده می‌نماید.
وی جهت پیگیری و اطلاع از دلایل محرومیت خویش مکررا به سازمان سنجش مراجعه می‌کند که مسئولین سازمان مذکور در پاسخ وی اظهار می‌دارند بنا به درخواست اداره اطلاعات استان زنجان نمراتش قابل مشاهده نیست و برای پیگیری بیشتر باید به آن اداره برود.
پس از این پیگیری‌ها، بیات برای دفعات متعدد در طول تابستان گذشته به اداره اطلاعات زنجان فراخوانده می‌شود که در طول همه صحبت‌هایش با ماموران اطلاعاتی، از تمامی فعالیت‌های دانشجویی خویش دفاع می‌نماید که در ‌‌نهایت مسئولین اطلاعاتی از محرومیت قطعی وی از تحصیل در مقطع فوق لیسانس خبر می‌دهند.
وی جهت بهره‌مندی از حق تحصیل و در دفاع از فعالیتهای خویش در دانشگاه همچنان از طریق نهادهای مربوطه پیگیر وضعیت تحصیلی خویش می‌باشد.
روح اله بیات جزو فارغ التحصیلان ممتاز دوره کار‌شناسی رشته مهندسی برق با معدل ۸۳ / ۱۶ از دانشگاه زنجان در سال ۱۳۹۰ می‌باشد.
وی تا کنون دو بار برای ادامه تحصیل در آزمون ورودی مقطع کار‌شناسی ارشد شرکت نموده که هر دو بار با بسته بودن فایل نتیجه کار‌شناسی ارشد و محرومیت از ادامه تحصیل مواجه گشته است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر