۱۳۹۱ آذر ۲, پنجشنبه

بی‌خبری از وضعیت امین آرمان در زندان اوین

جرس: امین آرمان از زندانیان بازداشت شده در تاریخ سه شنبه ۹ دیماه، پس از انتقال به بند ۲۰۹ زندان اوین در وضعیت نامشخصی به سر می‌برد.
به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، امین آرمان، ورودی سال ۸۴ رشته مهندسی هوافضا دانشگاه علوم و تحقیقات، از هنگام بازداشت در ۱۹ روز پیش تاکنون از حق ملاقات محروم بوده و خانواده‌اش که در شهرستان کرمان زندگی می‌کنند، تنها یک بار موفق به گفتگوی تلفنی با وی شده‌اند.
درحمله نیروهای امنیتی به جلسه سرای اهل قلم حدود ۷۰ نفر بازداشت شده بودند که پس از آزادیِ بسیاری از متهمین، از این میان ۱۷ نفر که مهدی خزعلی هم در میان آن‌ها بود بوسیلهٔ یک دستگاه ون به زندان اوین منتقل شدند، دو نفر دیگر به نام‌های پژمان ظفرمند و مهدی کریمی نیز در اقدامی جداگانه توسط پلیس امنیت بازداشت و به اوین منتقل شده‌اند، گفتنی است که مهدی کریمی از کارکنان بخش خدمات سرای اهل بوده و فعالیت سیاسی در جلسه نداشته است.
بر اساس اطلاعات رسیده، از میان بازداشت شدگان حدوداً سیزده نفر کماکان در بازداشت بسر می‌برند که اسامی آنان به شرح زیر است:
محسن قشقایی، پژمان ظفرمند، مهدی خزعلی، حجت الله نخستین، افشین قربانی‌نژاد، محمد پارسی، امین آرمان، محمد فرید، مهدی کریمی، اکبر امینی، محمد باقر مرادی، محمدرضا احمدی و رضا محجوب
 
 
 
فرستنده: نمایندگی اشتوتگارت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر