۱۳۹۰ آذر ۲۱, دوشنبه

پیمان عارف، فعال دانشجویی آزاد شد

منابع حقوق بشری گزارش داده اند که پیمان عارف، فعال دانشجویی عصر امروز از زندان اوین آزاد شد.


به گزارش دانشجونیوز، بر اساس اطلاع وبسایت هرانا این فعال دانشجویی و عضو سازمان دانش آموختگان جبهه ملی صبح امروز پس از انتقال به دادگاه و تبرئه از اتهامات وارده از سوی دادسرای مستقر در زندان اوین پس از انجام اقدامات اداری عصر امروز از زندان اوین آزاد شد.
به گزارش دانشجونیوز ییمان عارف، روزنامه‌نگار، وبلاگ‌نویس و از اعضای سازمان دانش آموختگان جبهه ملی که به اتهام توهین به «رییس جمهور» از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران به رياست قاضی پيرعباسی به تحمل دو سال و نيم زندان تعزيری، ۷۴ ضربه شلاق و محروميت مادام‌العمر از هر گونه فعاليت مطبوعاتی و حضور در تشکل‌های سياسی محکوم شده بود، پیش از این روز یکشنبه ۱۷ مهر (۹ اکتبر) از زندان آزاد شده بود.
پیش از آزادی این فعال سیاسی حکم ۷۴ ضربه شلاق وی به اجرا درآمد. گفته می شود، همسر پیمان عارف در زمان اجرای حکم حضور داشته است.
بر اساس گزارشات پیشین دانشجونیوز، پیمان عارف بار دیگر روز یکشنبه ۸ آبان (۳۰ اکتبر) به همراه عسل اسماعیل‌زاده و شرر کنور تبریزی برای مدت کوتاهی بازداشت شد. به گفته منابع خبری این سه نفر روز سه شنبه (۱۰ آبان ماه) برای پیگیری وضعیت‌شان به دادسرای زندان اوین مراجعه کردند که در پی آن پیمان عارف مجددا بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر