۱۳۹۰ خرداد ۱۳, جمعه

ضرب و شتم مسعود باستانی در برابر خانواده

خبرگزاری هرانا - در جریان ملاقات امروز پنجشنبۀ زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر با خانواده‌های خود، مسعود باستانی از سوی ماموران زندان در برابر چشمان همسر و مادرش مورد ضرب و شتم قرار گرفت.


به گزارش رسیده به جرس، امروز خانواده‌های زندانیان سیاسی رجایی شهر از تشدید فضای امنیتی و برخوردهای خشن‌تر و زشت با خود و عزیزان دربندشان در جریان ملاقات خبر داده‌اند.

تارنمای میزان خبر نیز گزارش داد که در پی انتشار اخبار مربوط به حمله ماموران به مراسم تشییع مهندس سحابی و شهادت فرزند ایشان در سالن ملاقات زندان رجایی شهر و تاثر و ابراز خشم زندانیان سیاسی، ماموران با هجوم به سالن ملاقات اقدام به توهین و هتاکی و بعضا ضرب و شتم زندانیان سیاسی این زندان نمودند.

طی روزهای اخیر، تعدادی از زندانیان سیاسی زندان رجایی شهر، در اعتصاب غذا به سر می‌برند و مقامات زندان و قضایی، کماکان به وضعیت آنان بی‌توجه هستند.

گفتنی است مسعود باستانی این روز‌ها در زندان رجایی شهر محبوس است و با مشکلاتی همچون مشکل فک و دهان و بیماری‌های گوارشی در رنج است. این روزنامه نگار پس از گذشت ماه‌ها از محکومیت خویش، همچنان با مرخصی وی جهت درمان بیماری‌هایش مخالفت می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر