۱۳۹۲ فروردین ۴, یکشنبه

پیام نوروزی دفتر تحکیم وحدت: تاریکی این روزهای خاکستری به سحر خواهد رسید

دفتر تحکیم وحدت در پیامی نوروزی فرارسیدن سال ۱۳۹۲ را تبریک گفت.


به گزارش دانشجونیوز، دفتر تحکیم وحدت در بیانیه خود از دانشجویان زندانی و دانشجویانی که طی چند سال اخیر جان خود را در راه آزادی ایران از دست دادند، یاد کرده و گفته است: "شب هیچ گاه ماندنی نیست و تاریکی این روزهای خاکستری به سحر خواهد رسید."

متن این پیام نوروزی به شرح زیر است:

بهاری دیگر آرام آرام از راه می رسد. گرچه حال و هوای بسیاری از ما و سرزمین مان این روزها بهاری نیست اما رسیدن های بی توقف شکوفه ها و باران بهاری، گذر زمان و سختی ها را نوید می دهد. شدائد و سختی ها به سر خواهد آمد و از پس آنها فرداهای روشن می آید، اگر ما در کنار هم بمانیم.

همچون سالهای گذشته باز هم برخی از بهترین ها این بهار در کنارمان نیستند. میله های زندان و ظلم ظالم، آن ها را از ما گرفته است.  دانشجویانی همچون آرش صادقی، سیاوش حاتم، یاشار دارالشفا، ضیا نبوی، مجید دری، حبیب الله لطیفی، مجید توکلی، امید کوکبی، شبنم مددزاده، میثاق علی نژاد، سعید جلالی فر، حامد روحی نژاد، وحید اصغری، امید چمنی، سروش ثابت، علی ملاحاجی، ایقان شهیدی، داور حسینی نژاد، نوید نزهت، سارا محبوبی، جمال قادر نژاد، وحید علیقلی پور، امیر گرشاسبی، فریدون سعیدی راد و ... در کنار آزادی خواهانی همچون عبدالله مومنی، کیوان صمیمی، عبدالفتاح سلطانی، محمدصدیق کبودوند، عیسی سحرخیز، و ... محبوس دیوارها هستند و کشور ما هنوز هم آزاد نیست.

طی سالهای گذشته دست جور و ستم صیاد، خوبانی چون اشکان سهرابی، بهنود رمضانی، سهراب اعرابی، محمد مختاری، کیانوش آسا، صانع ژاله، ندا آقاسلطان و ... را از میان ما برده است.

دفتر تحکیم وحدت فرارسیدن نوروز و بهاری دیگر را به خانواده زندانیان و شهدای راه آزادی تبریک می گوید و بر این باور است که شب هیچ گاه ماندنی نیست و تاریکی این روزهای خاکستری به سحر خواهد رسید.

می دانمت ای سپیده نزدیک
ای چشمه تابناک جان افروز
کز این شب شوم بخت بد فرجام
بر می آیی شکفته و پیروز
وز آمدن تو زندگی خندان

می آیی و بر لب تو صد لبخند
می آیی و در دل تو صد امید
می آیی و از فروغ شادی ها
تابنده به دامن تو صد خورشید
وز بهر تو بازگشته صد آغوش
در سینه گرم توست ای فردا
درمان امیدهای غم فرسود
در دامن پاک توست ای فردا

دفتر تحکیم وحدت
نوروز ۱۳۹۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر