۱۳۹۰ آذر ۶, یکشنبه

بازداشت محمد رشید هدایتی، فعال دانشجویی دانشگاه آزاد

خبرگزاری هرانا - محمد رشید هدایتی، از فعالان دانشجویی دانشگاه آزاد، طی روزهای گذشته توسط نیروهای امنیتی بازداشت و به محلی نامعلوم منتقل شده است.

۱۳۹۰ آذر ۴, جمعه

۱۳۹۰ آبان ۲۹, یکشنبه

۱۳۹۰ آبان ۲۵, چهارشنبه

احضار فؤاد سجودی فریمانی جهت گذراندن ۸ سال حبس

خبرگزاری هرانا - فؤاد سجودی فریمانی، دانشجوی دکترای محروم از تحصیل دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برای اجرای حکم ۸ سال حبس به زندان اوین احضار شد. 

۱۳۹۰ آبان ۲۴, سه‌شنبه

آخرین وضعیت مهدی خدایی در گفتگو با علیرضا موسوی

خبرگزاری هرانا - مهدی خدایی، از اعضای مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران و دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشگاه آزاد شهر ری در تاریخ ۱۲ اسفند ماه سال ۸۸ در هجوم گسترده نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازداشت و بند ۲ الف زندان اوین منتقل و در دادگاه انقلاب تهران به 3 سال حبس تعزیری محکوم شد و تا امروز حتی یک روز مرخصی نداشته است در این رابطه با علی رضا موسوی یکی از بستگان مهدی خدایی گفتگویی داشته ایم که متن آن در پی می آید

۱۳۹۰ آبان ۲۰, جمعه

محمد یوسف علیخانی، دانشجوی کارشناسی ارشد از حق تحصیل محروم شد

خبرگزاری هرانا - محمد یوسف علیخانی، برادر جواد علیخانی دانشجوی زندانی محبوس در زندان اوین بر اساس درخواست وزارت اطلاعات از حق تحصیل در دانشگاه آزاد تهران مرکز محروم شد.

مادر مجید دری: بیست و هشت ماه زندان بدون استفاده از حق مرخصی

مجید دری دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه علامه طباطبایی در حالی وارد بیست و نهمین ماه از دوران زندان خود می‌شود که تاکنون پیگیری‌های خانواده او برای مرخصی و انتقال وی از زندان بهبهان به زندان تهران بی‌نتیجه مانده است.

۱۳۹۰ آبان ۱۸, چهارشنبه

محمد حبیبا، از فعالین دانشجویی دانشگاه تهران بازداشت شد

خبرگزاری هرانا -محمد حبیبا، دبیر انجمن اسلامی دانشکده‌ی مکانیکِ دانشگاه تهران، توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده است.

بیانیه اعتراضی اتحادیه دانشجویان کرد: محکومیت بازداشت اعضا و هشدار به حاکمیت

اتحادیه دموکراتیک دانشجویان کرد با انتشار بیانیه ای ضمن اشاره به «تحولات اساسی» در خاورمیانه و سقوط دیکتاتاتورها در این مناطق، برخوردهای امنیتی با این اتحادیه دانشجویی را محکوم کرده و به بازداشت چندین تن از اعضای خود در چند ماه گذشته اعتراض نموده است.

بازداشت چندین زبان آموز در آموزشگاهی در مشهد به بهانه "بدحجابی

خبرگزاری هرانا - گزارشات از مشهد حاکی از آن است که هفتۀ گذشته نیروهای امنیتی با هجوم به برخی مراکز آموزش زبان مشهد با ایجاد رعب و وحشت و بر هم زدن نظم کلاسهای آموزشگاهها به بهانه "بدحجابی" اقدام به بازداشت زبان آموزان این آموزشگاه کرده اند.
 

۱۳۹۰ آبان ۱۴, شنبه

بی خبری مطلق از وضعیت یک دانش آموز اهل تسنن با گذشت ۷۰ روز از بازداشت

با گذشت بیش از ۷۰ روز از بازداشت یک دانش آموز دبیرستانی اهل لارستان فارس بنام «جاوید ( محمود ) اکرمی» هیچ خبری از سرنوشت وی وجود ندارد و با وجود پیگیری های قضایی خانواده وی، مسئولین از ارائه توضیحات روشن در ارتباط با وضعیت وی خودداری نموده و سکوت اختیار کرده اند.

اطلاعیه کمیته اقوام و ملل


دستگیری و قتل کولبر ها و روستاییان کردستان به دست نیروهای دولتی همچنان به 
شدت ادامه دارد

اخراج صهبا متحدین و سمیرا غلامی از دانشگاه، به دلیل اعتقاد به بهائیت

خبرگزاری هرانا - صهبا متحدین دانشجوی مهندسی صنایع دانشگاه قزوین و سمیرا غلامی، دانشجوی مهندسی مکانیک دانشگاه سیرجان، از دانشگاه اخراج شدند.

۱۳۹۰ آبان ۱۳, جمعه

مرگ یک دانشجو در کوی دانشگاه تهران

خبرگزاری هرانا - دانشجوی جدیدالورود رشته مطالعات و برنامه‌ریزی علوم‌اجتماعی شب گذشته فوت کرد که پس از اعزام به بیمارستان و طبق نظریه اولیه پزشکان، وی به علت سکته فوت کرده است.

۱۳۹۰ آبان ۱۲, پنجشنبه